کد خبر: 5656084
تاریخ انتشار: پنجشنبه 19 تير 1393
خانه » فناوری » وبلاگينا » سه شرکت بزرگ اینترنتی در ایران از نگاه اکونومیست
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

به گزارش چی 24 به نقل از وبلاگينا:

وبسایت هفته‌نامه معروف اکونومیست در گزارشی که به تازگی منتشر کرده است، سه شرکت بزرگ در حوزه اینترنت در کشورهای مختلف دنیا را روی یک نمودار به تصویر کشیده است. این نمودار که بر پایه اطلاعات مجموعه World Startup Report گردآوری شده، به تفکیک نشان می‌دهد که شرکت‌های برتر اینترنتی در هر کشور کدام‌ها هستند و ارزش تخمینی آن‌ها چقدر است.

iran_flag_by_neda111-d5glh7k.jpg

نکته مثبت در این نمودار، حضور ایران در کنار سایر کشورهاست. بر اساس اطلاعات World Startup Report سه شرکت برتر اینترنتی در ایران را به ترتیب این مجموعه‌ها تشکیل می‌دهند: دیجیکالا با ارزش تخمینی ۱۵۰ میلیون دلار، کافه بازار با ارزش تخمینی ۸ میلیون دلار و سرویس تبلیغاتی Anetwork با ارزش تخمینی ۳ میلیون دلار.

Screenshot-(211).jpg

این آمار همچنین مشخص می‌کند که بین ۵۰ کشور بررسی شده، ۳۰ تای آن‌ها حداقل یک استارتاپ با ارزش بیش از ۱ میلیارد دلار در اختیار دارد. گوگل در ایالات متحده با ارزش تخمینی ۴۱۰ میلیارد دلار، در صدر این فهرست جای گرفته است. برای مشاهده نمودار کامل این گزارش می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

اگر شما بخواهید سه شرکت بزرگ اینترنتی در ایران را نام ببرید، آیا کماکان به همین نام‌ها می‌رسید؟

به‌روز رسانی: اطلاعات مربوط به این آمار به کمک یک نظرسنجی از برخی فعالان حوزه اینترنت در ایران گردآوری شده. سند مربوط به این نظرسنجی و بخش ایران از طریق این لینک در گوگل درایو قابل مشاهده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین